2010-10-21

Burr...

Oj vad kallt det var idag, hoppade i raggsockorna nu när jag kom hem från stan. Skulle nästan behövt långkalsonger tror jag för fy vad frusen jag känner mig nu...

Hade tänkt att ställa mig och baka nåt gott bröd men det får vi ta en annan dag, blir att fortsätta måla istället. Väntar bara på att färgen ska torka ordentligt så ska jag snart köra ett lager till!


Bjuder på en bild på min tallrikshylla, ångrar att jag inte köpte en större men den här får duga ett tag till! Sådär är det, ändra och förändra det gillar jag!

2 kommentarer:

små vita moln sa...

Burr burr burr kan inte annat än hålla med dig, det var verkligen kallt ute idag!
Fin tallrikshylla:)
Min ska också få byta skepnad...
Hoppas du haft en skön ledig dag
kramar Nellie

Vit dröm sa...

Ja lediga dagen har varit toppen, men varför måste tiden gå så fort..? ja hyllan är fin, köpte den när vi flytta hit, hoppas på att få se din snart! Ses imorrn!
Kram