2011-02-08

Bakformar...

Ett projekt just nu är att hitta bakformar i silikon, var bla på IKEA, Nordik och ett par till affärer men utan tur... Jag tänker mig i storlek som muffinsformar men helst ska det bli rosor eller något annat fint, någon som har tips var man kan hitta sådant? Har tittat runt i en del nätbutiker men ej hittat det jag söker...

De här formarna är från Rice och är ungefär det jag söker, men helst ska det vara rosor...
Bilden är lånad från sommarboden.se
Laddar nu inför ännu en kväll på jobbet, blir lite plock och städ innan det är dags att bege sig.
Ha en riktigt skön dag!

14 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Kanske att Panduro har?!
Kram

Det vita dårhuset sa...

Kolal Dollar Store =)!!
Dom har ofta exakta kopior av rice mfl. Och till ett mycket bättre pris ;)

Trevlig dag****

Kramen

Systrarna Hjertén sa...

Tror att Panduro kan ha.

Mvh
Frida

Alice & Elvira sa...

Kolla in den här sidan:
http://www.tartkonst.se/visa_produkt.asp?id=216&t=silikonform+Rosor+x+6&lang=sv


Kanske du hittar nåt där :)

Ha en underbar dag!

Kraam Catarina

Anonym sa...

lagerhhaus och åhlens har haft sådanna förut med rosor vet jag... men vet inte om de finns kvar.

Lycka till!
Kram p.

Liza sa...

Panduro har både hjärtan o ros-formar i plast..
Jag har även hittat silikonformar med snäckor på Hemtex..

Ha det fint!

Kram Liza

Vita huset 28 sa...

Hej va kul o baka i silikonformar, jag har bara provat kladdkaka i micron i en stor rund form i silikon.
Vilka bra tips på sidor o butiker du fått iaf. Jag har bara sett vanliga muffinsformar i silikon på rusta.
Ha en skön tisdag
Kram Camilla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Det finns på Panduro, både enkla formar och den typen du visar:)

Ha en bra dag
Kram susanne

Fröken Agnes sa...

Hej!

Hoppas att du hittar de formar du söker!

Ha en fin kväll,trots jobb!

Kram Jenny

Hildas hem - Sofia sa...

Hmm ... jag ka tänka mig att www.bagarenochkocken.se har, där finns det massor av kul grejer.
Jag har aldrig testat att baka muffins i silikonformar, det kanske jag borde testa - jag älskar ju muffins :)

Ha en fortsatt fin kväll!
Kram Sofia

Gunillasljusglimtar sa...

Åh tyvärr har jag ingen aning ville bara önska dej en go kväll..♥ Gunilla

Emma sa...

Lidl har rosformar, både till sockerkaka och muffins. Jag läste om det på bloggen: http://rosoraroroda.blogg.se/.

Lycka till!

Johanna sa...

Hej!
Vilken härlig blogg och fin inredningsstil du verkar ha:) Hoppas du hittade formarna sen.
Mvh, Johanna

C. Tvillingmamma sa...

Va på Lidl förra helgen,dom hade både solrosor och rosor!! i massa olika storleker bla muffins varianten för 39:- tror jag!