2011-06-28

Tävling

Tänkte att jag skulle ha en liten sommarutlottning här på bloggen.
Det ni kan vinna är den här söta asken i zink med två små monogram formade till hjärtan och med texten Bonheur (lycka). I asken fnns fyra fack där man kan förvara lite smått och gott.


Så hur går det till?

1 lott: lämna en kommentar
2 lotter: lämna en kommenter och bli följare eller länka med ovanstående bild från din blogg
3 lotter: lämna en kommentar, bli följare och länka med ovanstående bild från din blogg

Skriv i kommentarsfältet hur många lotter du tar.
Tävlingen avslutas onsdagen den 14 juli.

Du som inte har någon blogg får självklart också vara med och tävla!



Lycka till!

84 kommentarer:

Therese sa...

Jag kniper givetvis bums en lott! Solskenskramar från mig, Therese - Sockenvägens Söta

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jag vill definitivt vara med, 1 lott för mig.
Kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej goa du.
Jag tar 3 stycken lotter på en gång. Följer, länkar och kommenterar.
Ha en fin dag o tack för en fin tävling.
Kram
Jessica

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Wow! Vilken ljuvlig låda!! jag vill gärna vara med och tävla!! Länkar hit också!!

ha en bra dag!! Kramis Sanne

Jenny sa...

Hejsan!
Vilken fin blogg du har och vad roligt med utlottning!
Jag har länkat och blivit följare, så 3 lotter till mig.
Ha en skön dag, kram Jenny

dagdrömmar i vitt sa...

Jag vill givetvis vara med och samtidigt tacka dig för din rara kommentar hos mig. Man blir varm i hela hjärtat:)
Jag vill ha tre lotter ska bara få till länken...jag är ski...kass på det men måste ju lära mig någon gång, hihi
Ha en skön dag!
Kramkram / Nettan

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej!
Hittade din fina blogg via Nettan - dagdrömmar i vitt!
Den här chansen vill jag inte missa, jag kniper 3 lotter, blir föjare omedelbums och länkar med bild från vänsterkolumnen i min blogg.
Nu håller jag både tummar och tår! ;)

Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

Lisa sa...

Hej, hittade dig också via Nettan. Klart jag vil sno åt mig tre lotter vännen.Så fin ask. Lägger till dig på min lista också. Nu ska jag susa vidare hos dig...

Kram Lisa

Nettan sa...

jag kniper direkt två lotter då jag länkar hit från min blogg. vilken fin vinst den skulle passa perfekt i mitt badrum med lite smått och gott i. jag håller tummar och tår och önskar dig en riktigt glad sommar.
kram jeanette
jeanette.jakobsson@nyland.se

ååååååååå sa...

Hallo!

Självklart vill jag vara med i din utlottning. =)
Jag har blovit följare, jag länkar fdrån mig...så jag nyper väl 3 lotter då ;-)

Kram Verra

Anonym sa...

Åh vad fin, en sådan vill jag ha!!!! Hoppas på tur med en lott.
Britt
britt.jonesig@telia.com

Anette sa...

Hej hej
Jag hitta också dej via Nettan o vill såklart vara med i din fina utlottning.
Tar 3 lotter ,länkar o lägger mej som följare av din fina blogg :)
Ha en skön dag i solen
Kramen Anette

hällkulla sa...

Hej, och vad skoj med en blogg tävling!
Då blir det tre lotter för mig! Så är det bara att hoppas på god tur då! :)

Önskar dig en fin kväll!
Kram
Pi

Lisa.L sa...

En lott till mig :D hoppas på vinst, sååå fin ask ju :D kram

Mia L sa...

Hej! Jag tar en lott och vill passa på att säga att jag följer din blogg varje dag.
//Mia

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jättefin älskar allt i zink!!!
Tar 3 lotter på en gång!!!
Håller tummarna!!!

Lotta....

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja jag är jätte gärna med om din fina utlottning...
Tar tre lotter !
Kraam
Sanne

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

hej hopp!!
Jag håller tummar och fossingar och vill vara med i din utlottning.
Jag lägger in dig i min blogglista också så jag kan gå in lätt och titta på din fina blogg. kram

Vilmas Hus sa...

Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Tar 3 lotter!

Kram Charlotte

Jennyshemochharmoni sa...

Vilken fin vinst! Jag är gärna med och tävlar med en lott :) Kram Jenny

Jessica W sa...

Jag tar två lotter...länkar och kommenterar.
Håller nu tummarna för att jag vinner!
Kram Jessica W

Änglarna finns sa...

Hej! Tassar in på din blogg...och vad hittade jag där? En utlottning!
Tack, vill gärna vara med...blir din följare också..så då tackar jag för två lotter.
Kram Annika

Cecilias kreativa sida sa...

Vill som många andra vara med och tävla! Tar 2 lotter!
Ha det bra!
Kram Cecilia.

katha´s kortmakeri sa...

En tur lott till mej tack!
Fin fin blogg.

Kram
Katha

Sara sa...

Hejsan

2 lotter :-)
Kram

StrandviksVillan sa...

Vilken fin vinst! Den skulle jag absolut ha användning för :)

Jag tar gärna en lott, tack!

Trevlig helg,
Ann-Christine

Anonym sa...

Härlig vinst! Jag tar en lott=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Gratishav sa...

1.Jag är med,och tar 2 lotter.
2.blir följare med bloggnamn Gratishav.

Hoppas på tur!
kram
Lili

Vita huset 28 sa...

Hej vilken härlig utlottning, klart jag är med. Kniper 2 lotter tack, ska länka senare för just nu strular det.

Ha en skön helg
Kram Camilla

Anonym sa...

Jag är med, en lott!:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Himlavit sa...

Oj oj oj jag vill GÄRNA vara med i utlottningen. Älskar zinklådor/skåp =D 3 lotter för mig tack och en massa tur på de =)

Önskar dig en härlig lördag
KRAM tessan

hemma hos lilla mej sa...

Vill gärna vara med att tävla.Tar 3 lotter och länkar från min blogg.Ha en underbar lördag.Kraaam Rita ♥

Unknown sa...

Hej!
Så fint du har det här, jag vill gärna vara med och tävla. Länkar och följer så 3 lotter, tack!
Ha en fin helg!
Kram Allis

kaius sa...

Hej
Vilken härlig ask, jag vill gärna delta i den här utlottningen. Tyvärr har jag ingen blogg, så jag länkar inte, men jag blev ju följare.
Nu bara att hålla tummarna upp...

Maria - Wikers Liv sa...

Så söt liten ask! Med en lott hoppas jag på tur att den hamnar i mitt arbetsrum! ;)

Mjuka sa...

Åh jag gör allt du vill så jag kan vinna den fina burk/asken.
Så många lotter de bara går.
Ha en fin lördagskväll.
kram Malin

Ida sa...

Hejsan! Jag vill JÄTTEgärna vara med och tävla. Blir följare via min sida och länkar också även om det innebär mer konkurrens=) Ha det så gott.
Kram Ida

Anonym sa...

Hej hopp!!
Vill gärna vara med i utlottningen :). Jag tar två lotter, jag har ingen egen blogg men jag är trogen följare på Bloglovin :)

Kram Åsa i Jönköping

asa.dahlberg@telia.com

Johanna Asp sa...

Fantastisk låda!
Jag deltar med nöje i tävlingen med 2 lotter. Kommentar och följare!!!
johannaasp81@gmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag hittade hit via Vitaboet och vill vara med i tävlingen om den fina asken. Kniper 1 lott.

Ha det gott!

Kram Renate
wretefelt@hotmail.com

Sara sa...

Två lotter från mig.

/Sara

Anne B. sa...

Tar gärna en lott, tack. Glad sommar!

lotta.k3 sa...

Hej vännen!!
ÄR med och norpar 2 lotter,Ha det bäst
Kramelikram<3
lotta.k3@spray.se

AnnapåGrönkulla sa...

Åh, så fin! Jag älskar zinksaker så jag tar 3 lotter! Har lagt till mig som följare och så har jag länkat i högra spalten på min blogg.
Håller tummarna :)

Rosor och Spetsar sa...

Det här vill jag ju inte missa, klart jag är med och prövar lyckan
Kniper 2 lotter = kommentar och länk från min blogg
Ha nu en fortsatt fin vecka
Kram
Annelie

Älskade pion sa...

Fin blogg du har(pallen var helt underbar;))Tar två lotter i din tävling.Kram Ulrika

Jenny Oak Fae sa...

Underbar låda!!!

Jag tar gärna en lott!

: )

KRAM, Jenny

Garbo sa...

Oj vilka fina saker du gör! Sååå mycket ögongodis.. Jag är med i utlottnngen med två lotter. Hoppas du har en härlig sommar! Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

Min Svägerska och Jag sa...

Jag är gärna med och tävlar och länkar till dig.

Ktam Linda

Annas tipsblogg sa...

Är mer än gärna med. Superfin låda!!!
Har länkat till höger på min blogg och följer via bloglovin:)

Livingroom sa...

Vilken underbar låda...deltar i utlottningen och länkar med bilden.

ANNIKA sa...

Den här gillar jag.Toppenvinst.
Följer och tar 2 lotter och hoppas på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/july/14-juli-vinn-fin-ask.html

Spacegirl_@spray.se

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen...Viket fiint pris! Tar gärna tre lotter o hoppas på tur! kramis Gunilla ♥

emilias gömmor... sa...

Åhh, jag är gärna med! 2 lotter, blir din följare...

Fia sa...

Jag är gärna med och tävlar! Skriver och länkar här http://gratisvinst.blogg.se/2011/july/vinn-zinkask.html så tar TVÅ lotter. Kram!

Anonym sa...

Tar gärna två lotter, blivit följare och så har jag bara så där satt in tävlingen på min FB.

nettan.klar@gmail.com

Lantligt i smultronbacken sa...

Så fin utlottning. Jag är mer än gärna med och kniper 3 lotter direkt. Länkar från mig

Kram Teres

Anna sa...

Vilken msyig blogg och vilken trevlig utlottning! Jag är gärna med i jakten på den ursöta lådan.

Tar två lotter då jag också lägger till mig som följare

ejmis sa...

Jag är gärna med!! =)

http://ejmis.blogg.se/2011/july/tavling-1.html#comment

BLOMSTERDRÖMMAR sa...

Jag hänger gärna på... med 1 lott.
Kram Åsa

Cajsas Faster sa...

Chansar på en lott så här på sluttampen!

Trevlig helg. Marie:)

Lotta sa...

Jag vill vara med och hoppas det funkar nu trots att blogger strular...

tiiti66 sa...

Jag älskar också allt möjligt i zink. Därför tar jag 2 stycken lotter; jag följer och kommenterar. Jag själv har inte någon blogg, så jag kan inte länka till, tyvärr.

Felix sa...

Hittade till din blogg via Lantligt i Smultronbacken. Jag är gärna med och tävlar om den fina zinklådan! Jag länkar och lägger till dig i min blogglista. Jag följer alla bloggar via min blogglista, så om det går lika bra som att följa via Google blir det 3 lotter (annars 2).

Sommarhälsningar
Elisabet

Linda sa...

Jag vill gärna vara med och tar två lotter

http://tavlingochgratis.blogspot.com/2011/07/zinkask-147.html

E-B sa...

En så läcker och praktiskt låda! Tar två lotter, har länkat.

Cathrine sa...

Hej,
Jag är jätte gärna med i din utlottning. Har haft min blogg vilande ett tag men nu tar jag nya tag och börjar med att pröva lyckan hos dig.
Länk ligger från min blogg så jag prövar då lyckan med två lotter

Kram Cathrine

Photo by Maria sa...

Vilken fin blogg jag ramlade in på.. Självklar vill jag vara med och tävla om fin vinst..

Jag länkar och jag blir följare så jag roffar åt mig tre lotter och sedan sätter jag mig här och hoppas på tur, läser lite i din blogg under tiden..

Kram Mia

Gugis Pärlor sa...

Jag håller tummarna båda för denna fina vinst! Tar tre lotter på raken ;O)

Kram Gugi

Kicki Byström sa...

Hej!!
Oh nu har jag hitta en ny härlig blogg. Vad kul, nu ska jag lus läsa din sida. Självklart vill jag var amed på utlottningen, jag tar 3 lotter har nyss börjat blogga jag med. Så jag hoppas jag kan länka
Ha en underbar dag
Kicki

nikoladeus sa...

Hej, Jag vill jättegärna vara med i utlottningen med en fin vinnst. Det här vill jag absolut inte missa. Jag tar två lotter; kommenterar och följer. Tyvärr har jag inte någon blogg att länka till...

Linda folka@hotmail.com sa...

Hejs,
Jag följer och kommenterar, kniper alltså 2 lotter i din fantastiska tävling...spännande!

Marie sa...

Åhhhh vilken fin utlottning, givetvis vill jag vara med, tar 3 lotter och hoppas på tur. Ha en fortsatt trevlig tisdag //Marie

Fiffiga Systrar sa...

Självklart vill vi vara med och tävla! Vi kniper 2 lotter!
Kommentar och följare!

Bara att hålla tummarna nu då! :-)

Ha en strålande dag!

Kram Elin + Emelie = Fiffiga Systrar

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Klart jag vill vara med, så fin! Jag tar 2 lotter, länkar!

Kram Susanne

mari sa...

Klart man vill pröva lyckan!!

mari.utan.e@hotmail.se

Johanna Stålros sa...

Åhh vilken fin låda, den ska jag ha mina pärlor i ;) Kram Johanna

Suzette sa...

Jag vill också vara med i utlottningen av den fina lådan!

Mvh
Suzette
saire_2000@home.se

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vilken fin blogg du har. Jag vill gärna vara med och tävla. Jag fixar så jag får tre lotter!
Kram Marie

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag kniper åt mig en lott och håller tummarna :) Kram!

Anonym sa...

1 lott! Oh så fin. Jag vill gjärna va me :)
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

karro sa...

en lott till mig :D

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
Ha det gott!
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se