2011-01-19

Det kom ett brev...

på Posten idag, paket att hämta...-Äntligen :) Susade iväg till posten och gick hem glad i hågen med mitt paket, dessvärre visa det sig att affischen som paketet innehöll var trasig på 2 ställen...:( Har skickat mail till butiken nu så hoppas dom hör av sig om hur vi ska gå tillväga...

Den här affischen är det..

Bilden lånad från Country by mail, klicka på bilden så kommer du dit

 Tråkigt när det blir så, har väntat och väntat... Jaja sådär är det ibland -fortsättning följer! Nä nu måste jag titta till maten. Hoppas ni alla får en mysig kväll!

13 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ååå va tråkigt för dig:( men det löser sig säkert med en ny ska du se, men de e ju alltid trist när man måste vänta på något.
Ha en skön kväll, och hoppas maten smakar;)
Kram Susanne

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vad tråkigt, hoppas det löser sig! Den ser jättefin ut iallafall!

Ha det fint.

Kram Jenny

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Äsch, vad trist!
Hoppas det löser sig till det bästa!
Ha en skön kväll!
Kram!

Systrarna Hjertén sa...

Trist! Hoppas det löser sig!!

Mvh
Frida

MINA FINA RUM sa...

hej!
Jag tror minsann jag har en likadan i matrummet :) Den är så fin så jag hoppas det löser sig för dig!
kramar malin

Suss sa...

Hej vännen vi är för lika..:) Önskade mig en precis likadan i julklapp av karln..skrev t.om webbadressen..men tomten kom inte med någon..så ja beställde en i morse..:) Hörs imorgon..Kram

millandante sa...

Hoppas du snabbt får en ny skickad till dig!!
Så kul att hitta hit, du har en jättefin blogg!! Tryckte på följarknappen direkt;)

Mvh Milla

Gunillasljusglimtar sa...

hej hittade dej genom "Vårt lilla bo" vilken fin affisch om det hade varit bra. ha en bra torsdag! hälsningar Gunilla

Hannis sa...

Det där har jag också=))
Det är underbart!!
Dom är suveräna på Country by mail så det fixar sig säkert.

Ha en fin dag/
Kram Hannis

ååååååååå sa...

Hej Hopp!

Det är ju samma som jag har! =) Den är såå fin!

Men vad tråkigt att den var trasig. Det får dom ta och fixa!

Kram Verra

Alice & Elvira sa...

Ja visst är den fiin! :) den har jag med hemma, och så säljer jag sånna i min butik :) Trist att den var tasig, men som föregående talare skrev är dom suveräna på Country By Mail, så det löser sig nog :)

Ha en fortsatt fin torsdag!
Kraam Catarina

Vita huset 28 sa...

Men åh va tråkigt för dig, när man väntat o väntat vill man ju att de ska bli perfekt.
Den är verkligen jättefin, är också på jakt efter en.
Kram Camilla

Liza sa...

Åh så fin, hoppas det ordnar sig!

Ha det fint!

Kram Liza