2011-01-05

Loppisrunda...

Herregud idag har jag flängt och fart hit och dit men är nu hemma och har fått lite i magen :) Efter jobb drog jag och Anna iväg på loppis i Linghem -vi fick en smärre chock när vi skulle betala. Mitt kostade 19kr och Annas 7kr och då köpte jag ändå 5 grejer! Fattade ingenting men det var så att det var julrea på vissa saker så de kostade endast 1kr/st.


Hittade bland annat en röd träbricka som ska få sig en omgång med penseln -vitt vad annars? ;) Sedan en mindre takljuskrona som också den ska få smaka på lite färg. Lovar att jag ska visa er före och efter bilder sedan...:)
Ha en mysig kväll!

7 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Verkligen fyndpris :)
Ha en fin kväll, Kram

Hildas hem - Sofia sa...

Oj, oj, oj vilka fynd! Det är extra roligt att handla när det är superbilligt! :)

Grattis till bra inköp. Ska bli kul att se brickan sedan när den är målad :)

Ha en fin kväll! :)
Kram

Liza sa...

Oj va billigt!
Har sånt sug efter att springa på loppis..! =)

Kram Liza

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej Anna:)
Vilka fynd du lyckats med:)jätteskoj!
Ser med spänning fram emot resultatet;)

Må nu så gott
Många kramar Susanne

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Wow, vilka roliga inköp till ännu roligare priser!

Ha en skön dag!

Kram!

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilken underbar blogg du har, så mycket fint! Vilken billig loppis, helt otroligt! Visste inte att det fanns sådana toppenloppisar i Linköping. Min lillebror bor nämligen där :))

Kram Jenny

Ha en fin dag!

Madame Vit sa...

Visst är det skönt när man kan göra riktiga fynd till inga pengar? Söta fynd dessutom =)

Kram Fia