2011-07-14

En gammal Amazon...

Igår kväll åkte vi med syster och familj till Vadstena på så kallad bilträff. Oj vad folk och vilken härlig stämning. Folk kommer dit och visar upp sin bilar och jag kan säga er att det fanns en hel del gamla skönheter. Min systerson Ville var alldeles till sig av alla bilar och motorcyklar :)

Här kommer lite bilder från gårdagen.








Nu är du äntligen här, jag har väntat länge och de sista dagarna har jag trott att du aldrig skulle komma. Men nu äntligen! 
Välkommen ljuva SEMESTER!!

Ha en skön torsdagskväll!



8 kommentarer:

Cecilia sa...

Visst är det fint i Vadstena! Vi var där för två veckor sedan och upptäckte att det var bilträff. Många fina bilar var det!
Trevlig eftermiddag!

dagdrömmar i vitt sa...

Å vad avis jag blir vill ha semester NU men har en dag kvar!!
Segt;)
Vad mysigt i vadstena. Är det träff varje onsdag? Kunde vara ett mål på semestern:)
Ha det gott:)
Kramkram / Nettan

Anky sa...

Halloj? Vadstena är väldigt poppis när vi hade mc-n var vi där och oxå i norsholm ha en skön semester nu och njut. Kram från mig. ps.hälsa Danne ds.

Himlavit sa...

Åå jag älskar bilträffar. Riktiga muskelbilar gillas =)
Skönt med semester. Min karln får semester imorrn vilket betyder att min mammaledighet också blir semester =D wihoo!!
Trevlig sommar
Kram Tessan

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj!
Är ingen motorfantast men måste erkänna att de gamla bilarna är charmiga!
Så skönt med semester, nu hoppas jag att vädret vänder så att du får lite sol på näsan. =)

Kram kram

Anette sa...

En dag kvar här sen så är de semester o de ska bli så skönt :)
Nog är de lite mysigt med gamla bilar .
Ha en skön kväll o nu hoppas vi på väder till våran semester hi hi
Sov sött
Kramen Anette

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vad skönt med semester! Jag har ju mitt allra första sommarlov och jag njuter kan jag säga! Vadstena är mysigt, brukar alltid hoppa in i den stora ladan med alla pryttlar. Tyckte det var saftiga priser sist jag var där förut kunde man fynda där men den tiden verkar vara förbi.
Njut av semestern!
Kram Marie

Vita huset 28 sa...

Åhhh så härligt med semester!! HOppas du njuter ordentligt nu.

Fina bilder du visar.
Kram Camilla