2012-04-12

Torsdag...

allra redan, det är skönt med kortvecka -det går inte att komma ifrån! Igår kväll var vi på Ikano huset och köpte present till Dannes systerson som fyller 3år på lördag. Herregud det känns som  det var igår han föddes!
Två tuffa kepsar till våren/sommaren och en t-shirt blir det i paketen.



Bild från google

Nu måste jag dra iväg till jobbet. I em blir det en sväng till Friskis, men innan det hoppas jag att jag hinner både städa och rensa lite.

Vad hittar du på idag?




2 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Skoj med lite kalas i helgen för er. I den åldern är dom så goa också:)

Hoppas du får en bra dag..:)
Kraam Susanne

Photo by Maria sa...

Barnkalas är alltid roligt =)

Idag har jag sovit halva dagen, målat lite, dammsugit och nu soffan innan det är dags att bege mig till sista nattpasset denna veckan =)

Ha en fin kväll..

Kram Mia