2012-06-07

Gårdagens firande...

Igår drog vi iväg med bilen till grannstaden Norrköping. Vi besökte Lager 157 där både Danne och jag fyndade lite kläder, sedan var vi på en inredningsaffär som heter House. Så mycket fina saker men inget som fick följa med hem denna gång.
Senare på em köpte vi med oss en massa god mat och åkte hem till Anna och David, där blev det sedan grill och lite fix i huset.

Nyblivna husägarna och deras fina hus.

                                    Vår inflyttningspresent var denna                    Grillad fläskfilé och grillade 
                                 grillwok. Perfekt att grilla grönsaker i.            grönsaker är perfekt LCHF mat.

Hoppas ni hade en lika trevlig Nationaldag som jag och att ni får en skön torsdag!



3 kommentarer:

Hannis sa...

Jag blev hungrig när jag kollade på bilderna!
Har inte käkat frukost än=))
Lät som en skön dag.

Kram HAnnis

Josefine-Elvine sa...

Blir alltid lika hungrig då jag kikar in hos dig :) Allt ser såå smaskigt ut ;) ha en bra dag! Kram

Fröken Fräken sa...

Lager 157 har jag länge varit sugen på att besöka! tyvärr lite långt från mig.. får väl se om jag kan ordna lite grillat istället då?