2013-02-08

Tävla om Femtio nyanser av honom -trilogin!

Jag har fått förmånen att anordna en tävling, där priset är böckerna från den kända Femtio nyanser av honom-trilogin. Följ instruktionerna nedan för att vara med och tävla!

Gissa mängden godis och var med och tävla om Femtio Nyanser av honom-trilogin.


Följ dessa enkla steg för att vara med i tävlingen:

1. Klistra in HTML-snutten, som du hittar i rutan "embed code" längre ner i detta inlägg, på din blogg.
2. Kommentera i kommentarsfältet nedan din uppskattning av antalet godisar i burken.
3. Klart! Du är nu med och tävlar!

godis.jpg

Regler & information:

1. Endast ett bidrag och en gissning per person.
2. De 2 personer som är närmast rätt antal godisar i burken vinner varsitt pris(Femtio nyanser av honom)
. Tävlingen pågår fram till och med 28e februari 2013. Ungefär 1 vecka efter tävlingens slut annonserar vi vinnarna här på bloggen.

Lycka till och ha en riktigt skön fredag!! Kram

9 kommentarer:

Millah sa...

Åhh dessa skulle jag så hemkst gärna vilja läsa så jag är absolut med :)

1. Tipsat:
http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/february/triologin.html

2. 146st


Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Alice & Elvira sa...

Ååh vilken tävling, har funderat på köpa böckerna, men kan ju prova turen här först! ;)

Jag är urusel på att uppskatta en mängd sådär, men slår till med att det är 153 st godisar i burken! ;)

Ha en fortsatt fin fredag!
Kram Catarina

Hemma på Sjuan sa...

Åh de böckerna har jag hört så mycket om!
Länkat:
http://hemmapasjuan.blogspot.se/2013/02/tavling.html

Gissning:
148 st

Ha en fin helg, kram Suss

pamela sa...

Jag har tyvärr ingen blogg men jag hoppas jag kan få vara med iaf :)!
Min gissning är 133 st!
Trevlig helg
Kram

pamela sa...

Jag har tyvärr ingen blogg men jag hoppas jag kan få vara med iaf :)!
Min gissning är 133 st!
Trevlig helg
Kram

FruNeroLindström sa...

Klart jag vill vara med.
Har inte läst boken men tänkt göra det.

Gissar på 189 godisar.

Ska länka ett inlägg ikväll, kram Malin

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

206 godisar♥ nu håller jag tummarna
Kram Gabriella

Frederica sa...

Äntligen hade jag tid att ta tag i länken, förstod inte riktigt hur jag skulle göra :P
Men nu finns den med i högerspalten.

Gissar på 139 godisar :)

Kram

JoHaNNa sa...

ohh jag är med :) alltid vilja läsa dessa omtalade böcker..

länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2013/february/femtio-nyanser-av-honom-triologin-2.html#comment

jag gissar på 101 st godisar :)