2013-04-04

God morgon!!

Härliga torsdagen är här, jag har precis ätit frukost och tittar lite på nyhetsmorgon. En skön start på ledig dag. Vi har lite lugnare tempo på lovet med elever och därför kunde jag passa på att ta ut lite ledigt torsdag och fredag. 

Såhär såg frukosten ut idag, 2 kokta ägg, 1 skiva lchf bröd,
majonnäs och lite dill på toppen. Morgonkaffe är ett måste till!

Idag har jag tänkt att städa och fixa lite här hemma, träning blir det också, men mest ska jag njuta av ledighet!

Ha en fin torsdag!

9 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ägg verkar vara den viktigaste ingrediensen i våra frukostar numera;) Kaffet är verkligen obligatoriskt.

Njut av lediga dagar. Vi ska också göra det, i jakt på en vår/sommarjacka till mig

Kram Teres

FruNeroLindström sa...

Låter som du har en härlig dag framför dig som startat på bästa sätt. Kram Malin

Johanna sa...

Ägg, ägg och ägg! Snart kacklar jag tror jag, haha, jag och sambon brukar skämta om det;) För det intas ett antal här hemma kan jag lova, men gott är det!

Ha en underbar ledighet fina du!

Kram Johanna

tre nyanser av vitt sa...

Låter som en härlig start på dagen. Är också ledig denna soliga härliga dag! Må så gott
Marie

Hannis sa...

Tror jag får åka hem till dig och äta frukost!
Har en del att lära mig när det gäller frukostvanor=))

Tack sötaste du för din fina kommentar!
Kramen Hannis

Hemma på Sjuan sa...

Så god frukost! Den hade jag gärna tagit i morse, fast med te till förstås ;)
Skönt med lite påsklov, ha en skön långhelg, kram Suss

Ps. jag fick böckerna igår så nu har jag massor att läsa!

Frederica sa...

Kikar in för att önska dig en härlig fredagskväll :)
Kramar

Anonym sa...

Tack för dina många fina recept. Lagar många av dem flera gånger.

Vit dröm sa...

Åh vad roligt! Vad glad jag blir av att höra det :) kram Anna