2013-04-20

Uppåt väggarna...

Vi har en vrå i vårt vardagsrum jag inte alls är nöjd med, där står ett skrivbord med dator och högtalare. Finns det något fulare än elektronik? Men tyvärr är vi oense om detta med elektronik min karl och jag. För att piffa till det har jag iaf satt upp dessa tavlor ovanför skrivbordet och nu känns det genast mycket bättre!


Dessa fina prints har duktiga Frederica gjort. Klicka på namnet så kommer du till hennes fina blogg, där du kan beställa prints i alla dess former. Ramarna kommer från IKEA. 

Ha en fin solig lördag!



3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Ja, sådana där saker som man tyvärr måste ha ibland trots att de är fruktansvärt fula ;) ungefär som jag känner med vår kaffebryggare.
Men de där tavlorna är riktigt fina, hon är så otroligt duktig.
Ha en riktigt skön fortsättning på helgen. Kram Malin

Hannis sa...

Så fina!

Det är det där med elektronik, sladdar och ännu fulare skarvsladdar!
Avskyr det och hittar aldrig någon bra lösning=))

Kramen Hannis

Husbilen Tuzzen sa...

Fina tavlor. Gillar enkelheten.

Kram Helén