2011-03-21

Ny vecka...

Idag har vi 7 plusgrader här i Linköping, tyvärr har inte solen kikat fram ännu men det kanske kommer. Våren får mig att börja tänka på picnic (hur stavas det egentligen?) vilket påminner mig om att jag faktiskt inte har någon liten och bra termos.
Är galet förtjust i Greengates termosar men vet inte riktigt vilken färg...



Bilderna kommer från Bagaren och kocken 

Har ni något tips på bra picnic termosar? Eller har du kanske erfarenhet av dessa termosar?

Ha en bra start på veckan!

15 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag har inte själv testat Greengates termosar men den vita skulle mer än gärna få flytta hem till mig

Kram Teres

Anonym sa...

underbara termosar! Är inne i en "färg-period" u så jag gillar den turkosa skarpt!

KRam p.

Alice & Elvira sa...

Va härligt med så många plusgrader! :) Idag tokregnar det här uppe! Man kände sig som Bambi på hal is i morse när man traskade till jobbet! ;P Men för mig får snön gärna tina bort så regnet gör inte så mkt faktiskt! ;)

Dom där termosarna är verkligen lovely!! :D Är riktigt sugen på den vita själv, men vore som sagt kul som du säger att veta om dom är bra och inte bara tjusiga! :)

Ha en fin start på veckan!
Kraam Catarina

Fröken Agnes sa...

Hej!

De termosarna är så fina! Den vita är min favorit ;) Men de är så fina alla... Vet dock inte om de är "bra". Hoppas du får en fin måndag!

Kram Jenny

Liza sa...

Åh så söta dom var!
Jag har en liten svart-vit från Ikea som är supersmidig att ha med sig!

Ha en bra dag!

Kram Liza

MiaMaria sa...

Hejsan Anna!

Inga bra tips på termosar, men de du är sugen på ser ju iallafall så söta ut:)

HA en bra vecka!
MiaMaria

Anna Ekberg sa...

Underbart söta termosar :) åå älskar också GreenGate. Båda är lika söta men den turkos är en klar favorit ;) hihih

ha en bra dag och njut av värmen!
Kramar
Anna

Lantliv och Loppis sa...

Hoppas du får en bra start på veckan du åxå =)
Greengate har verkligen finfina termosar, jag skulle inte säga nej till den vita ;)
Kram Ellen

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!

Tycker att den turkosa är jättehärlig.

Vi har många varianter och storlekar på termosar men jag kommer tyvärr inte ihåg var vi har köpt dem.

Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilka söta termosar!

Underbart med hela 7 grader!
Här har det varit plusgrader, men riktigt kyliga vindar!

Ha det bäst!
Kram Annica

Vit som snö sa...

Dom är superfina! Jag har ju varit lycklig o vunnit en termos o en burk i bloggtävling fast dom har inte kommit till mej än. Får göra en recension av dom då:)
Ha det gott!
Kram Cilla

Cilla sa...

I skåne har vi idag haft vårkänslor & på em ett par plus & sol.. Åååå vad man längtar efter värme..
Ha det bäst
Kram Cilla

Claras hem på byvägen sa...

Åh va fina...så ljuvligt att dricka något från dem! Själv har jag bara sådana där vanliga tråkiga, borde nog införskaffa en finare=).

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Clara

Unknown sa...

Dom är verkligen söta och jag gillar den vita mest. Vet tyvärr inget om värmehållningen på dessa termosar men har aldrig hört något illa om dem.
Kramar Ing-Britt

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Kul att du kikade in hos mig så jag kunde hitta din mysiga blogg.
Jag har denna termos i turkos från förra sommaren och den har varit med oss på havsturer & picknickar i massor. Den är helt suverän och rekommenderas varmt, ler.
Kram Lotta