2011-03-18

Toppen...

Starten på den här dagen har inte varit på topp direkt. Kom precis hem från besiktning av bilen och självklart gick den inte igenom. Så nu ska jag ringa och kolla vad det kalaset kan gå på. Att man sedan vaknar till snö gör ju inte saken bättre heller... 

Hade en trevlig promenad med Anna igår när vi gick runt Stångån.

Såhär vårigt och soligt var det igår...

Och idag vaknar man upp till det här..-mindre kul..

Nu ska jag sluta sura och käka lite frukost. Sedan ska jag förbereda inför imorgon då svärföräldrarna och mina föräldrar kommer på middag för att fira Danne. 
Önskar er alla en mysig fredag! 

8 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

God morgon.
Ja men vad hände... Igår var det + grader och fågelkvitter och man njöt av vårkänslor och idag vaknar man och det har kommit 4 cm snö och snöar fortfarande :( Men imorrn ska det vända igen :)
Ha en underbar fredag.
Kram
Jessica

Anonym sa...

Men vilken trist morgonstart!
Hoppas inte det kostar för mkt med bilen! Så tråkig utgift!!

Snön dalar och yr här med! Skit!
Men jag hoppas den försvinner snabbt!

Ha en fin helg och fredag!

Kram p.

Muffinsmidja sa...

Hej hej!

Ja visst blir man sur. Vill verkligen ha vår NU!!

Trevlig helg/ Åsa.

Hildas hem - Sofia sa...

Såååå tråkigt, det där med bilen. Jag tycker att bilar bara ska fungera och vara felfria hela tiden! :)

Hoppas att det inte blir så farligt dyrt och att du får en fin helg!
Kram Sofia

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hoppas du får ett bra pris på reparationen!

Visst är det skit med den här snön som kom! Jag känner mig nästintill förbannad;)

Ha en fin kväll!
Kram Annica

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ja det stämmer, hjärtat kommer från Walther & co:) Jag köpte det på Biskopsgården..hon har även en Webb butik så kika där om det finns med där. Hon hade även jättesöta vingar i samma stil klädda i tyg:)
Tråkigt med bilen..:( hoppas det inte blir ett alltför dyrt kalas för er.

Ha en fin kväll med era föräldrar:)
Kram Susanne

Fröken Agnes sa...

Hej!

Håller med, vad skulle all denna snö vara bra för?

Hoppas du får en fin helg iallafall!

Kram Jenny

Jenny sa...

Hej Anna!
Här har det oxå snöat idag:( Hoppas det smälter snabbt!

Vad surt med bilen, det är såna där utgifter man helst slipper..

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny