2011-03-09

Underbara...

Hade en mysig kväll med min Danne igår, det blev thaimat och sedan mys i soffan med gottepåsen, inte så dumt en tisdag eller hur?  Han blev även glad för presenten som var en vit piké från Peak och snygg blev han i den också ;)

Och titta vad som hittat hem till mig....


Det var snälla Sara som hittade dessa när hon var i Malmö i helgen. Är såå glad att hon kom ihåg att jag letat som en tok efter dessa...


Tack snälla Sara!

Ha en fin onsdag, och tack för era rara kommentarer, jag blir superglad!

12 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Låter som en jättemysig kväll!

Peaks kläder är verkligen supersnygga, så jag förstår att han blev nöjd din D.!

Kram Annica♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Låter som en mysig födelsedag:)
Fräscht med en vit piké nu till våren & sommaren:)

Ha en fin dag
Stor kram Sisanne

Vikeskärs hem och vardag sa...

Så nu blir det bakning då? :) Blir det ätbara muffins eller kanske betongrosor? :)
Kram

Vita huset 28 sa...

Låter so en mysig kväll!

Åhh va snäll hon va, de kommer bli fint o baka i dessa.
Kram Camilla

Anna Ekberg sa...

Vilken toppenfin kväll :) och vilken snygg present :)

Underbara formar!! Kan se de söta bakverken framför mig, åååå :)


Ha en fin dag!!
kramar
Anna

Alice & Elvira sa...

Lät som en helt fantastisk tisdag! :) Härligt med mys mitt i veckan!

Kul att du fått ta på de fina formarna med äntligen :)

Ha en fortsatt fin dag!
Kram Catarina

Alice & Elvira sa...

Fått tag på ska det givetvis stå ;)

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hej!
Nej det visste inte jag heller, kunde väl inte tro att man skulle betala nästan 4000 kr för EN lök!!!

Underbara formar du har! Dom bakverken skulle jag vilja njuta av!

Kram Helena /franska liljan

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilka fina formar! Bara och sätta igång och baka då;))

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Thaimat som är såå gott - helt klart en favorit!

Vilka fina formar du har fått:) Vad ska det bli för gott i dem?

Ha det riktigt gott
Stor Kram Annelie ♥

Enspruckenrosatekopp sa...

Vilka fina formar :) visst blir man jätte glad när någon överraskar en med något man letat efter länge! Det är lycka det :) kram Tilda

Sara. sa...

inga problem hjärtat !! tvivlar inte på att dom blir super fina, du är så duktig pannan.. keep it up !