2012-08-10

Skönt...

med fredag! Äntligen! Funderar över vad vi ska äta ikväll, vädret är minst sagt ostadigt här i stan. Regnskurar och sol om vartannat...-hade kanske tänkt att grilla men vi får se vad vi hittar på.

Vad blir det för mat?

Tidigt imorrn drar jag och Anna till Gekås, och listorna är långa, man jag har lovat mig själv att bara köpa det jag verkligen "behöver", ja vi får väl se hur det går med det ;)

Ha en fin fredag kära vänner och tack för era gulliga kommentarer ni lämnar här! För vad vore bloggen utan er? ;)


5 kommentarer:

Johanna sa...

Ja det där att alltid hitta på något att äta till middag är minst sagt jobbigt ibland!:)

Ha det kul imorgon:)

Kram Johanna

Anky sa...

Ha,ha du när man sitter hemma är man förståndig men så fort man kommer in på Gekås har det kloka försvunnit men oj vad kul det är.ha en bra dag kram

Villa Hasselbacken sa...

Hoppas ni får en toppendag. När man åker iväg sådär med en kompis så är ju själva resan också en bonus. Man hinner prata,skratta och prata igen.
Länge sedan jag gjorde ngt sånt, får ta mig i kragen.
Kram Lena

FruNeroLindström sa...

Vilken mysig dukning.
Var på Gekås i Torsdags, helt plötsligt finns det VÄLDIGT mycket som man verkligen behöver ;)
Hoppas ni gjort många fynd och att du får en skön Söndag,
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Hej hittade in hit och kommer gärna tillbaka så jag lägger mig som följare

Kram Rosa