2012-11-25

Söndagsfirande...

Har precis tackat mina gäster för dagen och sjunker nu ner i soffan och tar igen lite bloggtid. Idag har vi haft mina föräldrar och morföräldrar här på födelsedagsfirande. Fick superfina Mateus tallrikar av mina föräldrar, så ni kan ju gissa om jag är glad nu :)

Lite fix innan gästerna kommer...

Efter maten blev det kaffe & tårta 
-ett måste på kalas eller hur?


Köpte även denna tidning med en av mina favoritbloggare som jag nu ska läsa och beundra.


Hoppas ni har en riktigt fin söndag!

6 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Mysigt :) Klart man ska ha tårta hihi.
Kram

Träning Inredning Inspiration sa...

Härligt. Jag samlar också på Mateus.
Gott med tårta:)

Kram Johanna

Photo by Maria sa...

Mateus är så snyggt.. Det önskar jag mig med men får nog köpa själv om jag skall få ngt ;)

Ha nu en fin start på nya veckan..

Kram Mia

Hannis sa...

Vilken tårta!!
Den skulle jag kunna glufsa på=))

Du har en award att hämta hos mig, om du vill förstås.

Kram Hannis

FruNeroLindström sa...

Mysigt, och den där tårtan ser livsfarligt god ut.
Köpte den i Lördags och har verkligen inspirerats, underbart repotage de fick till.
Ha en mysig fortsättning på dagen, Kram Malin

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Vad härligt! Snygg tårta!