2012-10-08

Gammalt blir som nytt...

Häromdagen när jag städade fick jag ett ryck och kastade om sakerna här hemma, vissa saker åkte in ett skåp och några fick komma fram igen efter en stunds vila. Men visst är det konstigt hur vissa grejer då kan kännas som nya igen även om de endast bytt plats?




Ikväll ska jag och min syster på Inspirationskväll som hålls av några duktiga tjejer som har en blomsteraffär som heter Systrarna grön. Vi får se vad de har för tips och ideér och om det är något som faller mig i smaken.

Hoppas ni får en mysig kväll!


8 kommentarer:

Johanna sa...

Jag älskar att man kan göra som du beskriver. Blocka bort, ta fram och möblera om:))

Gratis och hur kul som helst!

Hoppas det blir en lyckad kväll,

Kram Johanna

ååååååååå sa...

Ja visst är det skumt :) jag går oxå och flyttar på grejer mellan varven. Byter plats på tavlor mm. Och vips så har man ett nytt rum... Nästan ;)

Kram verra

Frederica sa...

De är billigt och bra att lösa inredningen på det viset ;)
Här görs samma sak emellanåt...

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kram

Titti sa...

Tittar in här för första gången. Roligt att se fler Linköpingsbor i bloggvärlden :)

Unknown sa...

Så snyggt! När jag får till lite ledig tid brukar jag också "leka" med detaljer hemma! :)
Ha en toppen kväll!
Kram
//Lana

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jag gillar också att plocka om, plocka bort & plocka fram lite "nytt"..:))

Man glömmer lätt vad man har i sina gömmor..;)

Hoppas ni får en mysig & inspirerande kväll
Kram på dig

Himlavit sa...

Jamen visst gör det inredningen lite roligare :) Du fick till det fint :)
Trevlig kväll
Kram Tessan

FruNeroLindström sa...

Ja, bästa och billigaste sättet när man känner att man vill ha nytt nytt nytt. Helt otroligt vilken skillnad det kan göra.
Hoppas ni fick en mysig och inspirerande kväll och att du får en härlig tisdag, kram Malin