2010-12-23

Dan före dopparedan...

Har tvättstugan nu på morgonen, känns inte jättekul men välbehövligt...:) Funderar på om jag ska gå ner på stan en sväng men det är ju såå in i norden kallt ute och jag lär väl inte vara ensam på stan heller för den delen...-får ta mig en rejäl funderare på det hela...

Kan ni förstå att det redan är julafton imorgon? Herregud vad tiden har gått fort!


Ikväll ska vi till min bror med familj, det blir uppesittarkväll för hela slanten, för min del hade det kunnat kvitta men brorsan tycker att det är tradition:) Trots att vi varje år sitter och suckar och tycker det är lite långdraget och säger att det här var sista gången så vill han ändå hålla fast vid det...haha ja är det tradition så är det!

Om jag inte kikar in imorgon vill jag (och Nissarna) önska er alla en riktigt God Jul. Hoppas att den blir precis så bra som ni önskat.

12 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Ja visst har det gått fort. Jag fattar inte heller att det är julafton imorgon.
Ha en mysig kväll!
God Jul och ha en riktigt mysig helg! =)
Kram Jenny

Suss sa...

Ja vännen visst går det fort..imorgon kommer tomten..;) Och självklart måste ni ha uppesittarkväll hur tråkigt det än är..det är tradition i våran familj med..;)
Ha en mysig kväll och God Jul..Kramar från oss alla

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

En riktigt GOD JUL till dig också!

Kram!

Hannis sa...

Det är lustigt det där med traditioner.
Vi kör TP-spel på julaftonskvällen och det är en sån där stund där alla sitter och suckar för att det tar så lång tid=))
Men ändå ska vi göra det varje år!

Hoppas att du får en fin jul!
Kram Hannis

Mitt smultronställe sa...

Hej hej!!

Vill bara titta in och önska en GOD JUL!!
Kram från Camilla.

Vikeskärs hem och vardag sa...

God Jul till dig! kramar

Anna-Lena sa...

Vad mysigt det låter med uppesittarkväll! Ville bara kika förbi och önska dig en riktigt God Jul!

Kram Anna-Lena

Vita huset 28 sa...

Hej ville bara säga God Jul vännen och ha en toppendag, kram Camilla

Gårdsromantik sa...

:*¨¨*:♥ GOD JUL ♥:*¨¨*:

Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Sköna o Gröna Ting sa...

Goder morgon!
Tack för din underbara julhälsning!
Jag hann aldrig önska dig GOD JUL men jag hoppas att din fortsatta helg kommer att bli STRÅLANDE!
Mycket mys och bara vara....
Kram till dig
Marianne

ååååååååå sa...

Önskar er en riktigt GOD JUL!!!! =)

Kram Verra

Mycket annat & lite betong sa...

God fortsättning på julen! Hoppas att den varit lugn, skön och mysig.

Hälsningar Agneta