2010-12-18

Granen står så grön och grann i stugan...

Ska snart bege mig iväg till jobbet men fick lite tid över här på morgonen...-hur ofta händer det? :) Igår kväll klädde vi äntligen granen, åh nu känner man julkänsla om nåt! Det blev vitt, silver och rött i granen iår.

Julgransfoten är placerad i en gammal sockerlåda. Syns lite dåligt på bilden tyvärr... Ska ta mer bilder senare och visa pyntet, bla hjärtan som jag gjort men det hinner vi inte med just nu.
Önskar er alla en underbar dag! 

2 kommentarer:

Hannis sa...

Vad härligt med klädd julgran!
Hade jag haft gran inne så hade jag helt klart gjort som du, satt julgransfoten i en sockerlåda.
Tycker det är snyggt jag=))

Ha en fin advent och tack för goa rader hos mig/
Kram Hannis

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint och stämningsfullt!
Ha en fin dag!
Kram/Lena