2010-12-19

Fjärde advent...

Sovmorgon och långfrukost är nu avklarad, ska ta och fixa iordning mig snart och gå iväg till affären för att inhandla lite saker till tjejkvällen imorgon kväll. Jobbar nu ikväll och imorgon på dagen så man vill ju hinna fixa med det mesta idag innan jobbet.

Tänkte visa er hjärtan som jag gjort som hänger i granen.


Hjärtanen är gjorda av kristyr sedan har jag haft strösocker på för ett lite frostigt utseende. Glimmar fint i granen :)


Julgransfoten är placerad i den här gamla trälådan från Apotekarnes. Skönt att slippa se foten, den är inget vidare att titta på...

Ha nu en underbar fjärde advent allesammans och ta det lugnt i julstressen!

9 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fint! Ha nu en fin dag :)
Kram

Villa Vinkelhaken sa...

Va fint hjärtat var! =)

Ha det fint!
Kram Jenny

ååååååååå sa...

Hej!

Vad pysslig du är! =) Fint hjärta!
Och fina julkort. Jag har ofta tänkt att jag oxå ska lacka mina..men dethar aldrig blivit av. Nästa år kanske ;-)

Ha en mysig 4.e advent!

Kram Verra

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Detsamma till dig:)
Jättefin gran:)
Ha så mysigt på tjejkvällen imorgon:)
Kram Susanne

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilket fint hjärta du har gjort! Hoppas du får det mysigt på tjejkvällen imorgon.
Stor adventskram Annelie ♥

Anna-Lena sa...

Åh, vilken fin gran. Smart att gömma foten. De är ju som du skriver inte värst fina att kika på.

Ha en jättefin julvecka!

Kram Anna-Lena

Mitt smultronställe sa...

Hej!!

Fina hjärtan du gjort.
Skulle passa bra i min gran också..

Hoppas du har en fin fjärde advent.
Kraam Camilla.

Sköna o Gröna Ting sa...

God morgon Anna!
Vilka vackra hjärtan, sådana skalljag prova göra med ungarna i veckan.., får se hur det går?!?!?
Jag har ganska ont om tålamod då det är pilligt men jag gör ett försök:)

Så fräckt att ställa ner granfoten i en träback..., det blev riktigt snyggt!
Hoppas du haft en skön helg Anna....

Och du, vi bakade gifflarna i går och dom blev en succe, tack för receptet vännen!
Kram till dig
Marianne

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så fint du har gjort det!
Hoppas att du får lite ledigt också så det inte bara blir jobb!

Ha en superkul tjejkväll!
Kram!