2010-12-22

Julpost..

Äntligen hemma efter jobbet, nu väntar ledigt i fyra underbara dagar och jag njuter! Att man möts av ett helt lass med julkort är inte heller fel, tror vi fick 8st bara idag & så ett lass igår-det är skoj!

Tänkte jag skulle visa er var jag förvarar mina julkort..


Jag brukar använda mig av den här anslagstavlan i trådslöjd att hänga julkort på...


Som ni förstår så är korten inte tagna idag eftersom där bara hänger ett futtigt litet kort.. Ljuset i matrummet är inte den bästa vid den här tiden, så det fick bli kort från i helgen.


Ikväll ska jag bara ta det lugnt, äta gott och ta ett glas vin eller två -underbart ska det bli!
Hoppas ni alla får en härlig kväll!

1 kommentar:

Alice & Elvira sa...

Åh så fint brickbord du har! Ser sådär nött å ljuvligt ut :)

Ska strax kila hem från jobbet och börja med julgodiset och julbaket, under tiden ska jag med ta mig ett stooort glas vin eller glögg..... eller båda ;)

Ja absolut! Är ju bara kul :) La till dig i min lista igår :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Catarina