2010-12-07

Vår jul...

Pysslar för fullt och lyssnar på julmusik på högsta volym. Måste bara tipsa er om julskivan "Vår jul" med Sonja, Sanna och Shirley. Den är sååå bra!
Är ledig idag och har målat hela morgonen men tog en lite paus nu, behövs ibland...


Den stora söta Maileg Nissan fick jag av min kompis Sussi i födelsedagspresent.


Tror jag ska köpa lite saffran och baka senare, de saffransbullarna som jag och min syster bakade för ett tag sedan tog Danne med sig till jobbet och bjöd gubbarna på, så nu är det tomt i frysen...

Ha en härlig tisdag! 

10 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Den julskivan är ju bara bäst! Kram Maria

ååååååååå sa...

Hej!

Söt liten tomtenissa! =)

Jaså den skivan är bra...Ska nog ta och införskaffa den. Behöver lite ny julmusik. *ler*

Kram Verra

Östervik9 sa...

Dom är så himla gulliga dom där tomtarna:) Har också planer på att baka lite lussebullar, men det får nog bli imorgon då det är ridskola och lussefirande i em..
//Camilla

Zinkhjärtat ♥ sa...

Då ska jag ta och lyssna till din skiva! Jag tycker också att Sarah Dawn Finers Winterland är mysig.

Vilket fint julfat du har gjort!!

Stor Kram Annelie ♥

Milla sa...

Jättesöt tomtenisse! Tack för tipset på julskiva, behöver något nytt att lyssna på. Har lyssnat mycket på julmusik av Carola och Jöback.
Ha en fin kväll, ses i morn. Kramar Milla

Hildas hem - Sofia sa...

Jag håller med. Den skivan är jättefin och stämningsfull! :)


...

Villa Vinkelhaken sa...

Skivan är jättebra! =)
Så fina dina tomtar är!

Ha en bra kväll!
Kram Jenny

Syster vit sa...

Vilken lycka att få en Maileg i present, dom är ju så söta.
Kram Liselott.

Sköna o Gröna Ting sa...

Japp.., lussekatterna bakas och äts upp lika fort här hemma så jag har oxå planer på att göra ett försök att fylla upp frysen:)

Maileg i present.., vilken gó vännina du har!!!
Den är bara sååå fin....

Ha en skön vecka
Kram till dig
Marianne

Hilmas Hus sa...

Då ska jag spotyfaja den skivan...NU :)

Kram Line