2010-12-17

Hallen...

Har precis druckit morgonkaffet och fått i mig en macka med julskinka, så nu börjar jag kvickna till. Alla julkort är nu postade, hoppas bara att jag inte missat någon nu...

Tänkte jag kunde visa er en bild från hallen idag...



Igår var vi och köpte julgran, tyvärr kunde vi inte klä den igår pga att den var helt stelfrusen stackarn, så den står nu på tining. Ikväll får det bli att pynta-längtar! Är lite kluven över vad jag ska ha i granen i år men tror det blir silver, vitt och kanske liiite rött. Har inte så mycket annat som är rött hemma så det kanske vore fint eller vad tycker ni?

Kvällen och hela helgen består av jobb för min del, så nu ska jag passa på att kika runt hos er andra och se hur långt ni kommit i julstöket :).
Ha en bra helg!

8 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Morgonkaffet är viktigt!

Hoppas du inte gjorde samma miss som jag med julkorten! Jag skrev Gott nytt 2010! Skratt!Hahaha! På varenda kort.. Där ser man vad tokigt det kan bli!

Trevlig helg! Kram Maria

Liza sa...

Så fint!

Trevlig helg!

Mvh Liza

Villa Vinkelhaken sa...

God morgon!
Så fint du har det i hallen!
Låter fint med silver, vitt och lite rött i julgranen! =)

Jag jobbar också hela helgen. Men det går ju, man är ju inställd på det.

Trevlig helg!
Kram Jenny

Sköna o Gröna Ting sa...

Ååå.., vilken mysig hall och jag gillade din anslagstavla:)))
Blev lite nyfiken på vad det står på tavlan.., nåt med kärlek tror jag?
Ljust och fräscht välkomnande hemma hos dig!

Dina gifflar lät smaskens, jag är ju en riktig lovers när det gäller mandelmassa!
Jag får nog försöka fjäska till mig receptet på dom, går det tro?

Ha nu en skön helg (trots arbete...) och ta väl hand om dig
Kram
Marianne

Sköna o Gröna Ting sa...

Tack snälla för receptet, tror jag skall baka gifflar i helgen minsann!
Hej svejs....
Kram
Marianne

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vad gott det lät med julskinka på mackan! Jag riktigt längtar efter det där första smakprovet:)
Stor Kram Annelie ♥

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jättefint! Här blir det med jobb, man får njuta på kvällarna :)
Kram

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilken fin "tavla" !
Har länge varit sugen på något liknande!

Ha en go helg!