2010-12-02

Hundvakt...

Hur har ni det i värmen? ;)
Tog bilen ut till Unnerstad gård efter jobbet idag, köpte där en fin zinkkruka som var formad som en stjärna från Walther och co. 


Efter shoppingen åkte jag till mina svärföräldrar och hämtade den bästa hunden i världen (enligt mig iaf) som vi nu ska vara hundvakt åt tills på söndag. Åh det finns knappt något bättre än när man kommer hem och möts av en liten grå trasselsudd som viftar på svansen! 


Här är han lilla trasselsudden Lukas. Dags att titta till maten i ugnen så den inte blir bränd!
Ha en fin kväll och glöm inte öppna nr 2 på chokladkalendern idag ;)

5 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Den krukan var jättefin!
Lukas var inte så dum han heller :) Jättesöt är han. Har själv 2 vovvar så jag förstår precis vad du menar!!
Stor Kram Annelie ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ååå vilken liten sötis:)underbar!
Stjärnan va jättefin:)kul att unna sig ngt fint ibland;)

Ha en trevlig kväll
Kram Susanne

vitating sa...

Hej!
Tack för dina kommentarer! Blir så glad!!!! Mysigt att vara hundvakt åt en riktig goding! Fin kruka du köpt!! Ha en fortsatt fin advent! Välkommen in att öppna lucka 3 imorgon :-)

Kramar Maria

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Underbar zinkkruka!!! oh jättesöt Lukas :-)


Jag har vaktat föräldrarnas lilla prins i dag, taxen Leopold :-)
Tomten vill säkert ha en kaka :-)

Varm kram Helena /franska liljan

Lizas Lantliv sa...

Vilken fin kruka, så fint det blev!!

Mysigt med hund!!

Ha det bra!

Mvh Liza