2010-12-21

Ge mig mera köttbullar...

Hade en supertrevlig kväll med tjejerna igår, vi smaska på tomtegröt, skinkmacka, must ,saffransgifflar julgodis m.m... Julklappsspelet var hektiskt som vanligt, men lyckades roffa åt mig två paket innan klockan ringde så jag är nöjd:)

Detta var vad som var i dom...


Två st tvålar som doftar underbart,även fina att ha som dekoration...


Och ett hjärta i plåt med text God Jul...

Idag är jag ledig, funderar på att gå till affären och köpa köttfärs och sedan göra julköttbullar, på Juldagen ska vi nämligen till Dannes syster med familj och då ska vi ha lite knytis. Våran uppgift är köttbullar och Jansson...

Ha en fin dag!



13 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilka fina julklappar du fick tag på! Saffransgifflar lät gott:)
Hoppas att du får en riktigt skön dag.
Stor Julkram Annelie ♥

Alice & Elvira sa...

Hejsan! Va kul att du lämnat ett kommentar hos mig :) Vilken fin och mysig blogg du har! :) Är som ny i bloggvärlden så lägger dig i min lista så jag kommer ihåg att kika in längre fram med.

Ja, vi får verkligen hoppas tomten uppfyller våran önskan om en systemkamera..hihi ;)

Ha en fortsatt fin dag! Kram Catarina

Ljusa vardag sa...

Hej!
Vad kul att du hittat in till mig! Då hittade jag ju in till dig också ;) Vilka fina saker du målar! Kul med likasinnade här på nätet. Ska fortsätta kolla din blogg! Ha en fortsatt trevlig kväll! /Anna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fint hjärta! Köttisar ska jag precis börja med här med :) Lite tråkigt att göra dem bara.
Kram

Lavendeldockan sa...

hejsan.
Kikar in hos dig,vilka fina bilder du visar och vilket fint hem du har.
Jag lägger till dig på min lista.
ha det så bra i kylan
juliga kramar
erica

Villa Vinkelhaken sa...

Låter som ni hade en riktigt mysig kväll. Fina julklappar du fick! =)

Kram Jenny

A House With A View sa...

Supertrevlig kväll ni haft!! Och vilka fiiiina julklappar!!

kraaaaaam aka

annaslantliv sa...

Vad kul med ett julklappsspel! Det ska jag kolla upp!
Ha en underbar jul, hoppas du hittar det du söker utan alltför mycket trängsel och att det följs av en Julafton värd all väntan!

Kram Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej!
Vilka fina klappar du lyckades få:)
Tänk att julen snart är här..då kanske vi får öppna mer paket;)
Må så gott

kram Susanne

Claras hem på byvägen sa...

Vilken tur du hade i spelet...riktigt fina grejer. Det är ju ett plus när alla har någorlunda samma smak också=)

Jag önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Clara

Sköna o Gröna Ting sa...

I år fick jag bannimej kramp i nävarna efter att ha rullat köttbular, det blev nog alldeles för många:)
Men bra att ha.., även i frysen!

Fin fina klappar du hann roffa åt dig i julspelet.
Nu skall jag slå in dom sista klapparna här hemma och julemusiken svålar på för fullt i stereon så jag är.., laddad!

Redan nu vill jag önska dig GOD JUL och njut nu av dessa underbara dagar.
Kram
Marianne

Liza sa...

Vilka söta små klappar du fick!

Ha en riktigt GOD JUL!!

Mvh Liza

Vita huset 28 sa...

Men åh så sött hjärta o fina tvålar då! Hoppas de går bra med köttbullarna. Ha en bra dan före dan före doppare dan!!
Kram Camilla