2010-12-12

När tredje ljuset brinner...

vi juleklappar syr, och mamma bakar kakor, och har ett fasligt styr...

Hoppas ni har en skön morgon, själv vaknade jag tidigt idag men har slappat framför tvn och datorn en stund..
Tänkte visa er några av julkorten jag har gjort!


Det är dubbla kort med en liten hälsning inuti. Tycker det är kul att skicka egengjorda kort, blir lite mer personligt tycker jag. Hur gör ni? Köper eller gör egna?

Får se vad dagen har att bjuda på, ev tänker jag att jag kanske ska göra lite julgodis, eller om vi ska åka och köpa gran... eller är det för tidigt kanske? Det är ju ändå tredje advent...

Hoppas ni får en mysig söndag med gott adventsfika!

6 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej va duktig du är,de blev ju hur fina som helst. Jag brukar ta en bild jag tagit o göra julkort av. Förra året va de nyfödda dottern o året före det hundarna, jag har nog också varit med på nåt :) Jätte personliga blev dina kort iaf.

Klart du kan ta in gran, de ska vi göra. Köpte en igår som står utanför så nu ska jag börja med det, tjoho va kul de ska bli!

Ha en skön 3e advent
Kram Camilla

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefina kort. Kul med personliga kort! =)

Ha en bra 3e advent!
Kram Jenny

Madame Vit sa...

Hej!!!¨
Vad roligt att du hittade in till mig =))
Ja värken är inte att leka med nu, tack för din omtanke =)
Jättefint du har det!!! Det är så mycket roliagre med personliga julkort, får se om det blir några här =)
Kram Fia

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej!
Va du är duktig:)Jättefina kort:)
Jag brukar göra egna tillsammans med barnen ibland men det har inte blivit några än i år....
Ha en fortsatt trevlig advent
Kram Susanne

Zinkhjärtat ♥ sa...

Korten är verkligen jättefina! I år kommer jag nog att köpa kort men det är mycket personligare med egengjorda såklart:)
Vi har inte köpt gran än men det börjar helt klart bli dags att göra det nu.
Stor Kram Annelie ♥

Lizas Lantliv sa...

Jättesöta kort!
Jag gör oxå egna!

Ha det bra!

Mvh Liza