2010-12-09

Julfest...

Det var ingen pigg tjej som slog upp ögonen imorse må ni tro... Hade helst dragit täcket över huvudet igen men iväg till jobbet kom jag iaf. Kvällen igår var toppen, blev ett par drinkar (eller mer?) med några av tjejerna både innan, under och efter uppträdanden... Det var riktigt skoj!


De gär två sakerna roffade jag åt mig igår på julklappspelet. :)

Och vet ni vad? Jag har fått en award av Fräcka syster  Stort tack till dig! Och nu ska jag nominera fem stycken:



Ikväll blir det mys med några av tjejkompisarna, ska bli så kul, men först en liten lur på soffan...;)
Ha en mysig kväll!

4 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Tack såå mycket för din fina kommentar!
Vad kul att du hade det roligt på julfesten - det är så det ska vara:)
Ha en skön kväll!!
Stor Kram Annelie ♥

Lavendeldockan sa...

hej tjejen.
först vill jag säga att du har ett super mysigt och vackert hem och det var trevligt att få besöka dig.
Jag kommer garanterat tillbaka.
ha en fortsatt trevlig torsdag
varm kram erica

vitating sa...

Hej vännen!
Tack för din kommentar och tusen tack för awarden! Såå gulligt av dig blir riktigt glad!!

Ha det gott!
Kram Maria

små vita moln sa...

Ååå tack så mycket :)
Har inte hunnit göra några inlägg...men det kommer i veckan...
kram Nellie