2010-11-19

25 år och lurad...

Som jag skrev igår så var jag ju inte superglad över att mitt skåp var sålt när jag skulle köpa det. På kvällen igår var jag och en kompis på Ikano-huset och shoppade lite, vi bestämde oss sedan för att åka hem till mig och fika. Ringde karln och bad honom gå och köpa kaffe. När vi parkerade med bilen stod han och väntade på oss, så vi gick upp tillsammans, jag först och herregud jag trodde jag skulle smälla av när jag fick se det -SKÅPET! Stod bara och gapa som ett fån... Va? hur gick det där till? 
Har blivit lurad av både sambo och två vänner då det blev en födelsedagspresent till mig! Jag blev så glad att det tåra sig i ögonen.

Nu väntar mycket arbete med skåpet då det ska få byta skepnad... hm vilken färg undrar ni säkert?! ;)
Såhär ser det iaf ut i dagsläget...


Brunt och murrigt men det ska det snart bli ändring på. Tror det kommer bli super, lovar att visa er sedan när det är färdigt.

Dagen idag består av att städa och fixa iordning. Ikväll kommer syskonen med respektive på middag för att fira lilla mig. Ska bli riktigt mysigt. Och en sak är säker, den här födelsedagen blir en dag att minnas!
Ha en härlig fredag!!

3 kommentarer:

Ann-Cathryn sa...

Vilken underbar överraskning, vet du igår när jag läste att skåpet var sålt så fick jag en magkänsla att det kanske fanns närmre än du kunde ana, bra jobbat av dom blir spännande att se hur det blir . ha en kul kväll. Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Nämen, vilken grej :) Det kommer bli jättefint när du målat. Visa sen!
Kraam

Milla sa...

Vilken härlig överraskning, förstår att du blev rörd när du fick se skåpet hemma hos dig. Önskar dig en fortsatt fin helg.. Kramar