2010-11-01

Ny månad...

Kan ni förstå att vi redan är inne i november? November är en månad då det händer mycket, iaf i min familj och omgivning. Några av mina närmsta vänner, släkt och även jag själv fyller år så det är många helger framöver som är uppbokade. Och tänk att det bara är fyra veckor kvar till advent! Åh vad jag längtar!

Imorse tog jag cykeln och hämtade ut ett paket som jag fått på posten som innehöll det här...
En sockerströare och fin kökshandduk från mitt favoritmärke Greengate


Loppisen igår var tyvärr ingen hit, dåligt med folk och de flesta som var där var över långt över medelålder. Men det var inget att hänga läpp för. Igår kväll fick jag både telefonsamtal och sms av vänner och bekanta som vill köpa lådor. Det känns jättekul att det är uppskattat!
Ha en fin måndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna
Lådorna är supersnygga, jag vill gärna köpa en om det finns kvar. Helst med grå text men om dom är slut tar jag en med svart text.. Kram Camilla

vitating sa...

Hej Anna!
Så mysig blogg du har! Tack för kommentaren hos mig :-) Vilka fina adventslådor du gör, så pysslig du är!! Kul att du bor ganska nära mig, Unnerstad är ju helt underbart ställe! Jag åker då och då till Linköping.

Ha det gott!
Kram Maria