2010-11-12

Soffmys...

Jobbfesten igår var mycket trevlig, ingen höjdarmat men trevligt sällskap! Idag känner jag mig hängig, sov nästintill ingenting i natt då jag fick sjukt ont i halsen igår kväll. Halsfluss går på mitt jobb just nu men hoppas att jag ska klara mig från det. Har vilat sedan jag kom hem och försökt få i mig lite vätska så snart ska jag väl känna mig bättre hoppas jag!

Ikväll blir det inte många knop för min del, min karl ska iväg med sina kompisar, själv kryper jag ner i soffan med en filt och njuter av min nya tidning som kom på posten idag.


Den innehåller 10 sidor med Fest tips vilket passar super då fest står på schemat 2 helger i rad framöver.

Önskar er alla en trevlig fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket trevligt sällskap:) hoppas du blir bättre snart! Kramar Tina