2010-11-18

Jag ska måla hela världen lilla mamma....

Herregud vad vi har målat idag, trött i målararmen nu ;) Men bra blir det! Under tiden färgen torkade passade vi på att åka till en loppis, där vi igår kväll hade lagt ögonen på ett underbart skåp. Dum som jag var så tänkte jag att jag måste nog kolla med karln först. Vet nämligen att det inte jämt är populärt att komma hemdragandes med prylar...

Och vad ser jag när vi kommer fram? Jo en stor röd lapp -SÅLD!! Tänker inte skriva här vad det kom för ord ur min mun men det var inga vackra sådana kan jag lova er... Så det var bara att åka därifrån och jakten på ett annat skåp fortsätter...


Nu ska jag göra en cheesecake som vi ska ha tills imorgon då vi ska ha lite gäster.
Ha en bra torsdag!

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Vilken mysig blogg du har :)

Östervik9 sa...

Mums:)

Huset vid ån sa...

Åh, Så god den ser ut!
Hoppas att du får en fin o mysig helg!

Kram Therese

Hemuuuuulen sa...

Grattis på födelsedagen Annsipansi! Det är så kul att följa din blogg! Kraaaaaam