2010-11-02

Knalle...

På söndagen den 28 november kommer jag och en kompis stå på den årliga adventsmarknaden i Gamla Linköping. Ska bli så kul! Kunde knappt sova inatt för jag var så uppe i varv över detta! Många tankar som for genom huvudet om vad och hur mycket man bör ha med sig att sälja... Ja hjärnan fick jobba hårt för en gångs skull ;)
Hoppas verkligen att alla ni som har möjlighet kommer dit första advent.

För er som inte är härifrån eller ej har besökt Gamla Linköping ger jag er några bilder på hur det ser ut på våren.



Det finns många härliga butiker att kika in i. Handelsboden och Chokladboden är mina favoriter! Nu ska jag dyka ner i soffan och spana in min nya tidning 101 nya ideér..har längtat hela dagen efter det!

Ha en fortsatt bra tisdag!

2 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

H
A

D
E
T

G
O
T
T

I soffan :)
Håkan

Anna sa...

Tjenixen!!

Jag har massor ideer.. messar lite av dom!!=)=)