2010-11-16

Så var det tisdag...

Vill börja med att tacka för de kommentarer jag fick i det tidigare inlägget, tror jag har lite mer hum om vad folk vill ha nu :)

Här i Linköping har det hittills varit fint väder idag, solen lyser och det är ett par plusgrader. Den snön som vi fick i förra veckan töade bort lika fort som den kom. Hoppas vi får lite vitt till advent iaf! Det är ju så mysigt.

Själv är jag fortfarande sjuk och hemma från jobbet och kommer vara det även imorgon. Börjar kännas tråkigt att vara hemma, saknar det sociala i livet som jobbet ger mig... Hoppas barn och personal saknar mig lite med...;)


Nu ska jag titta runt lite hos er andra och se vad ni pysslar med!
Må så gott!

7 kommentarer:

Östervik9 sa...

Ja det brukar krypa i kroppen när man är hemma för länge. Jag som arbetar hemmifrån har varit nerringd idag av kunder så jag har nästan pratat ihjäl mig idag....
Så söt liten "Tilda" ängel
Ha en trevlig kväll
Camilla

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Vad kul att du hittade till mig!:) Jättesöt ängel-jag har ett par jag också:)
Kram Annelie

Unknown sa...

Hej kul att du kikade in och skrev några rader!
Då hittade jag till dig. Har kikat runt och läst och förstår att du inte är så pigg men är på bättringsvägen. Det är rätt tråkigt att vara hemma, fast då börjar man uppskatta att mar har ett jobb.

Mysig blogg du har!

Krya på dig
Kram Anna

fröken knopp sa...

Krya på dig Kramar!! Elin

Milla sa...

Jag skanar dig på jobbet:), hoppas du snart blir bra och är tillbaka igen.. Kram Milla

Syster vit sa...

Tack för din påhälsning hos mig. Jättesöt blogg du har. Får hoppas du är frisk snart så vardagen kan återgå till det normala, det är ju ändå det som är bäst.
Kram Liselott.

Milla sa...

Fina burkar du köpte på Ullared:). Vad skönt att höra att du mår bra igen..Ha en fin kväll Kramar