2010-11-09

Nej se det snöar...

Blev smått förvånad när jag slog upp ögonen imorse och såg att det hade snöat, det är ju alltid mysigt med första snön eller vad tycker ni?

Idag är jag ledig och har redan hunnit med ett litet pyssel.


Det blev två ljuslyktor formade som små kronor. Sådana ska jag och en vän göra till hennes dotters dop i December. Nu ska jag snart ta bilen och åka på lunch till henne och mysa med hennes lilla Saga. I eftermiddag blir det Snickeriet för hela slanten. Vi hann såga alla bitar igår så målet idag är att spika ihop lådorna.

Ha en bra tisdag! 



6 kommentarer:

Hilmas Hus sa...

Fint!

Jag blev s inspirerad av dig så nu ska jag med börja pyssla, suttit på pandoro hur länge som helst ;)

Här snöar det också, jag lyssnade faktisk på julmusik bara för det :)

Kram

Nyanser av vitt sa...

Åh vilka fina lyktor. Här snöar det också
Kram Agneta

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefina lyktor! =)
Ja du, snön. Den vet jag inte om jag gillar. Tycker det är för tidigt. Men till advent är den välkommen! =)

Ha de fint!
Kram Jenny

Ann-Cathryn sa...

så fint och vilket trevligt dopminne verkligen ovanligt och minnesrikt. kram

Sussi sa...

Hej vännen tack för idag...vad fina ljuslyktorna blev..:) Ser fram emot våran pysselkväll snart..:)
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilken underbar blogg!! Kram Maria