2010-11-26

Städa, städa varje fredag å så varje jul -det tycker jag är kul!

Håller på och städar för fullt här hemma och ska snart springa upp på vinden och dyka ner i jullådorna. Åhh det ska bli så mysigt att få greja lite inför advent. Men innan jag gör det ska Anna och jag åka iväg och fixa de sista sakerna inför julmarknaden. Har lite dekoration vi måste köpa. Ska ju se mysigt och inbjudande ut när vi står där i -10 och huttrar... ;)


Snart slår hyacinterna ut, och min fina amaryllis är på god väg också och jag njuter! Får se om jag hinner visa er lite adventspynt senare, annars får ni se imorrn!
Ha en fin fredag!

 

4 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hoppas det blir roligt på marknaden själv ska jag till sthlm och shoppa :)
Ha en mysig helg med pyntet.
Kram

rustik charm sa...

Visst är det en härlig tid nu mer pyssel och mys:)
Hoppas du får en trevlig helg och lycka till på marknaden.
Kram Kristina

små vita moln sa...

Tack Anna, jag hoppas med jag kurerar mig tills på Söndag, det är ju då det gäller!
Ha det så skoj i helgen nu med alla gäster
kram Nellie

Villa Vinkelhaken sa...

Ja idag har jag också städdag.
Och imorgon kommer alla adventssaker upp! =)

Trevlig helg!
Kram Jenny