2010-11-25

Fina gåvor...

Kom hem från jobbet för en stund sedan och har nu skrivit en lista på vad som ska handlas inför helgens festligheter. På lördag blir det middag med vänner. Vi blir 10st så det är lite mat som ska handlas. Ser verkligen fram emot det.

Fick de fina bokstäverna (bilden) av en jobbarkompis i present. Hamnade ovanpå öppna spisen bredvid mina älskade zinkhus från Walther & co.


Fick även den här skylten. Mitt i prick! ;)

 










Tack snälla Nellie för presenterna!

Nu är det snart dags att dra iväg och storhandla. Om bara karln kan komma hem någon gång....
Ha en mysig torsdag!

4 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefint! =)
Walter lyktor är ju såå fina!
Fint att ha dom ovanför öppna spisen!

Kul med middag på lördag! Lycka till med handlingen! =)

Ha de bra!
Kram Jenny

Anna-Lena sa...

Vad gulligt av din jobbarkompis. Hon vet vad du gillar. Vilken fin spis!
Ha en mysig första advent!

Kram Anna-Lena

Hilmas Hus sa...

Fina! :)
Vänta på sin karl är jag van vid, hans klocka går betydligt mycket långsammare än min!

Kram Line

ååååååååå sa...

Hej!

Vilken fin blogg! =)
Självklart får du lägga till mig. Jag lägger till dig med. =)

Ha de fint!
Kram Verra