2010-11-21

Söndagmiddag...

Nu har precis dagens gäster åkt hem. Bjöd på söndagmiddag idag, det var uppskattat. Köpte en riktigt god jordgubbstårta till fikat (nej det blev aldrig så att jag bakade igår...). Fanns inte riktigt ork för det....


Såhär såg tårtan ut som vi smaskade på. Älskar det fina tårtfatet från Miljögården. Det fick jag förra året av mina föräldrar på födelsedagen.


Är nu även en lycklig ägare av den här fina ringen i vitguld med diamant. Passar perfekt med min förlovningsring som även den är i vitguld. Ringen fick jag i 25-års present av mina föräldrar idag. Av mina mor och farföräldrar fick jag pengar vilket kommer väl till pass då jag behöver köpa både vinterjacka och träningsskor.

Ikväll blir det mys i soffan och lite film, kanske att det slinker ner ett och annat chips också :)
Hoppas ni alla har en fin söndag!

4 kommentarer:

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej...
Tack för titten inne hos mig.
Alltid roligt när någon ny tassar in.
Ingen dålig present du fått.
Grattis i efterhand.
önskar dig en bra start på nya veckan.
Kramis
Sus

Anna-Lena sa...

Ett jättestort försenat grattis till dig! Vilken vacker ring. Du måste ha blivit jätteglad. Tårtan såg väldigt mumsig ut.

Ha en skön kväll!

Kram Anna-Lena

Handgjorda drömmar sa...

Hej Anna!
Tack för din kommentar hos mig!
Vad kul att hitta hit - får passa på att säga grattis till dig i efterskott :) Å vilka presenter du fått! Ringen var superfin, å skåpet... - helt ljuvligt! Förstår att du blev förvånad..
Må så gott!
Kram Marie

Gårdsromantik sa...

Vilken vacker ring!
Grattis!!!

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet