2010-11-07

Hjärta...

Hemkommen från jobbet för en stund sedan, sprang ner i tvättstugan och hade turen att det var ledigt-inte alltid det händer. Kalaset igår var supertrevligt med god mat och fika. Lilla Ville eller "Bille" som han själv säger, blev glad över sina paket. 

Visar er idag ett av mina andra pyssel till adventsmarknaden.


Vita trähjärtan i 2 olika storlekar med röd och vitrutigt band samt olika text och färg kommer att finnas. Har endast God Jul hjärtan klara än så länge men det kommer mera...

Nu ska jag passa på att kika in hos er andra bloggare och se vad ni har gjort i helgen! :)
Ha en fin söndagkväll!

5 kommentarer:

Hilmas Hus sa...

Vilken mysig liten pysselstuga du verkar ha hemma hos dig!

Det låter som om det kommer att bli en mysig marknad. Synd att det är en bit att åka :(

Anna! sa...

Hej vännen!!

Jätte fint hjärta!!
Jag är sugen som sjutton nu o har lite olika ideer i huvudet som jag vill försöka få ut, spännande!
Härligt o fått träffa lilla "bille" i helgen=)
Jag låg en sväng i solariet idag - mycket skönt o väldigt länge sen som "solen" värmde!

Villa Vinkelhaken sa...

Så fina hjärtan! =)

Ha de bra!
Kram Jenny

Vit dröm sa...

Tack så jättemycket för kommentarer! Det är det som gör det såå roligt att blogga!
Ha det gott!
Kram Anna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tack så mycket för dina fina kommentar :)
Vad kul att hitta till dig, ser att du gör många fina saker.
Ha en fin kväll, kram Annika