2010-11-11

Jobbfest...

Först av allt vill jag börja med att tacka för de kommentarer jag får. Det är så himla kul :)

Kom precis hem från jobbet och ska nu sätta igång att städa lite. Ikväll är alla som jobbar i Linköpings kommun bjudna på lite mat, mingel och Jill Johnson i Cloetta center. Så dit bär det av senare med några arbetskamrater. Jag är inte direkt nåt fan av Jill men det ska bli trevligt ändå :)

Nu tänkte jag visa er min bricka som jag köpte igår. Gillar verkligen mönstret. Det är även små tassar under så man kan ha det som tex ljusfat eller nåt annat...


"Frostade" äpplen i trådkorgen... 

Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

4 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Tack så mycket för shopping-tipsen! =)
Jättefin bricka du köpt.
Ha en trevlig kväll! =)

Kram Jenny

gamla skolan sa...

Önskar dig en trevlig kväll! kramar Susanne ♥

Vikeskärs hem och vardag sa...

Väldigt fin bricka. Har sett någon liknande på Fridas gård tror jag.
Hoppas kvällen blir kul :)
Kram Annika

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hoppas du får en trevlig kväll!
Brickan är jättefin! Jag har gjort ett liknande fynd, skall plocka fram den och fota nån dag.

Kram Helena /franska liljan